"מן" עם הפנים למוגבלים בצריכת סוכר

עפר גדנקן No Comments on "מן" עם הפנים למוגבלים בצריכת סוכר

נתונים מעוררים דאגה: מנתונים מחקריים עדכניים שפורסמו לאחרונה, עולה כי האוכלוסייה החרדית בישראל חולה בסוכרת בשיעור הגבוה ב-36% מהאוכלוסייה הכללית! 1 מכל 42 גברים חרדים בגילאי 35-45 חולה בסוכרת, בעוד בשאר האוכלוסייה בגילאים אלו, הנתון עומד על 1 מכל 75.

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסוכרת נחשבת למגיפה של המאה ה-21. בכל העולם מתמודדים עם עליה מטאורית במספר החולים בסוכרת, מה שיוצר עומס הולך וגובר על מערכות הבריאות. זו גם הסיבה לכך שמשרד הבריאות בישראל החליט בשנים האחרונות להקצות משאבים רבים לטובת מניעת סוכרת באמצעות חינוך והסברה.

במותג הופלים והעוגיות "מן", מודעים לקושי של המוגבלים בצריכת סוכר  ועל כן עמלים מזה קרוב ל-15 שנה על ייצור מוצרים ללא תוספת סוכר, וזאת מבלי לוותר על הטעם המשובח והייחודי השמור למוצרי מן. כך למשל, עוגיות מחיטה מלאה מ-100% קמח מלא ללא תוספת סוכר מיוצרות במן מזה שנים רבות, הרבה לפני פרוץ "טרנד הבריאות", והקלו מאוד על אלו שנמנעים מצריכת קמח רגיל.

העוגיות והוופלים המשובחים של מן ללא תוספת סוכר הינם בעלי טעם משובח ונימוח, בעלות 40% פחות שומן רווי, ללא תוספת סוכר (מכילים רק את הסוכר הטבעי הקיים בחומרי הגלם בטבע) ומכילים כמות גבוהה של סיבים תזונתיים. הם מוצעים בטעמים שונים ומגוונים: עוגיות גרנולה, עוגיות חיטה מלאה , עוגיות גרנולה וקינמון ועוגיות חיטה מלאה בטעם חמאה. גם הוופלים  ללא תוספת סוכר קיימים בטעמי שוקולד, לימון ווניל.

העוגיות של מן ללא תוספת סוכר זכו לקבל את תו א.י.ל (האגודה הישראלית לסוכרת), ובכך הפכה חברת 'רוקחמן' לאחת מיצרניות העוגיות הבודדות בישראל שקיבלו את אישור האגודה.

כל מוצרי "מן" הינם בכשרות המהודרת של הרב לנדא והרב שבח רוזנבלט שליט"א.



0 תגובות